Salg

Udnytter din virksomhed sit fulde salgspotentiale?

At sælge handler om at rådgive og skabe et behov, som dine kunder endnu ikke selv har opdaget. Du kan have et nok så godt produkt, men hvis du ikke formår at fortælle dine kunder om det på den rigtige måde, så kommer du ingen vegne. Salg er derfor et håndværk, som kræver øvelse og vedligeholdelse. I alt for mange virksomheder anses salg for at være et nødvendigt onde, man tager sig derfor ikke tid til at træne og blive en bedre sælger. Som et resultat heraf får virksomheden ikke udnyttet sit fulde potentiale.

I INDKOM vil vi gerne lave om på dette. Det skal være sjovt at sælge og ikke en sur pligt. Vi hjælper med alt fra den overordnede salgsstrategi til salgstræning med de enkelte sælgere. Vores kunder bliver derfor klædt på til få mere ud af deres hårde salgsarbejde.  

 

Vi kan hjælpe dig med

  • Salgsstrategi
  • Salgstræning
  • Salgsledelse
  • Salgskursus
  • Kundeanalyse
  • Segmentering
  • Produktudvikling
  • Prissætning
  • Marketingplan
  • Mødestruktur
  • ..og meget mere

Har du en konkret udfordring, så kontakt os her - vi er altid klar på en uforpligtende og fortrolig snak om din forretning!

Hvordan arbejder vi med salg i INDKOM?

I INDKOM er vi allesammen sælgere. Vi er som konsulenthus selv en salgsorganisation, hvor vi hele tiden er ude og møde nye mennesker og virksomheder. Vores konsulenter kender derfor alt til livet på salgs-landevejen og bruger deres erfaring til at hjælpe de virksomheder, de samarbejder med. Det kan være et projekt som eksempelvis et salgskursus eller en marketingsplan. Men det kan også være i det daglige arbejde gennem løbende salgsopfølgning og sparring med en årsaftale forløb.

Du kan læse mere om vores tilgang til salg samt finde inspiration til selv at blive en bedre sælger herunder. Hent eksempelvis værktøjet "Den effektive marketingplan" eller læs indlægget "Sådan får du mere ud af dine salgsmøder med 5 simple skridt"

Download værktøjer indenfor salg

De rigtige salgsargumenter

De rigtige salgsargumenter

Salg handler om at rådgive og skabe et behov, som dine kunder endnu ikke selv har opdaget. At sælge er derfor et håndværk, hvor man skal have styr på sine værktøjer, herunder ikke mindst sine salgsargumenter.

Den effektive marketingplan

Den effektive marketingplan

Sæt struktur på din marketing – og få mere for pengene. Ved hjælp af dette værktøj kan du med 5 simple skridt lave en gennemarbejdet plan, der effektiviserer din marketing.

Læs indlæg indenfor salg

6 aktører du skal kende til for at få succes med dit B2B salg

6 aktører du skal kende til for at få succes med dit B2B salg

Hvis du arbejder med relationskabende B2B salg, så skal du læse dette indlæg. Her introducerer INDKOMs stifter Claus dig for "beslutningsenheden" - en model til at identificerer og forstå de 6 typiske aktører, der kan være involveret i en købsproces i en virksomhed.