Skip to main content
DENTAL2000

En årsaftale med fokus på servicekonceptet

Et ønske om at stå stærkere

Ejerleder Tommy Bøjstrup står bag Dental2000, der er en veldrevet virksomhed, som leverer teknisk service til danske tandlægepraksisser – en branche, der stiller høje krav til leverandører. Ud fra ambitionen om at stå stærkere i markedet blev INDKOM valgt som samarbejdspartner.

Igennem to år har INDKOM arbejdet med Dental2000 med udgangspunkt i en Årsaftale. I den tid har der været fart på, og der er blevet taget hånd om en lang række udviklingsopgaver, både på de interne linjer og i mødet med kunden.

Et nyt servicekoncept, der gør det nemmere at skaffe nye kunder

En af de store milepæle i samarbejdet har været at få udarbejdet et nyt servicekoncept. Konceptet er resultatet af en proces, hvor INDKOMs konsulent hjalp med at få sat nye rammer for virksomhedens serviceaftaler. Resultatet blev en klarerer kobling mellem virksomhedens interne ressourcer og målgruppens behov.

Med et skarpt formuleret koncept i hånden var det muligt at udarbejde værktøjer, der giver Dental2000 et løbende overblik over den enkelte kundes servicebehov. Værktøjerne gør det nemmere for virksomheden at have en god dialog med potentielle kunder om behov og pris, og det giver teknikerne bedre mulighed for planlægning af servicebesøg ved eksisterende kunder.

Servicekonceptet er også vigtigt i virksomhedens markedsføring, da det udstikker præcist, hvilke fordele den enkelte tandlæge kan opnå. Det lettede derfor også arbejdet, da INDKOM hjalp med at producere diverse kommunikationsmaterialer til brug i salgsarbejdet.

Mere overblik i hverdagen giver tryghed

Udover arbejdet med servicekonceptet har INDKOMs konsulent samarbejdet med Tommy om en række interne processer. Her har der været fokus på optimering af interne arbejdsgange og på at skabe et endnu stærkere økonomisk overblik.

Og netop et bedre overblik gør en forskel for travle ejerledere, som har mange bolde i luften hver eneste dag. Det giver tryghed for at der ikke bliver tabt bolde og at virksomheden er på vej i en sund retning.

Hos Dental2000 er det overblikket i dagligdagen, som giver overskuddet til arbejdet med at få solgt det nye servicekoncept endnu stærkere ind til de danske tandlæger.

”Samarbejdet med Claus og INDKOM hjælper os med at få taget hånd om mange af de opgaver, der er nødvendige for at vi kan vækste virksomheden. Jeg er særligt tilfreds med servicekonceptet, som vi mærker både nuværende og nye kunder tager godt imod.”

Tommy Bøjstrup, Indehaver Dental2000

Læs flere kundehistorier