Skip to main content
RUSH TRAMPOLINPARK

Mission, vision og værdier med fokus
på unikke brugeroplevelser

Udfordring

Kun et stenkast væk fra vores kontor i det sydlige Aarhus ligger trampolinparken Rush Danmark. Her kan børn og legesyge voksne slå sig løs i et kæmpe aktivitetsland bygget op af trampoliner. Konceptet er amerikansk, men Rush Danmark har eksisteret siden 2016 og er drevet som en selvstændig virksomhed. Derfor følte de også, at de manglede en selvstændig identitet og retning, der lå udover det overordnede koncept, som de havde købt sig ind i.

Løsning

I samarbejde med INDKOM gik Rush Danmark derfor i gang med et større strategiprojekt. Fokus i forløbet lå på at skabe endnu bedre rammer for de besøgende, men også for medarbejderne. Med mange deltidsansatte var det nemlig en udfordring for Rush at skabe det rette miljø for medarbejderne, hvilket potentielt kunne gå ud over brugeroplevelsen. Derfor blev alle ansatte inddraget i en proces, hvor de fik lov til at sætte deres præg på den fremtidige retning og værdigrundlaget i virksomheden.

Resultat

Udover en klar strategi og handlingsplan for de kommende 3 år har forløbet givet Rush Danmark en klar vision, mission og fælles værdier. Det hjælper dem med at sikre, at hele teamet omkring trampolinparken trækker i samme retning. Internt har de derfor fået et fælles fundament, som gør det til en sjovere arbejdsplads. Det afspejler sig samtidig ud mod de besøgende, som har kunnet opleve et humørfyldt team af medarbejdere, der er fuldt fokuseret på at skabe gode oplevelser i trampolinparken.