Rush Trampolinpark case

Mission, vision og værdier med fokus på unikke brugeroplevelser

Udfordring

Kun et stenkast væk fra vores kontor i det sydlige Aarhus ligger trampolinparken Rush Danmark. Her kan børn og legesyge voksne slå sig løs i et kæmpe aktivitetsland bygget op af trampoliner. Konceptet er amerikansk, men Rush Danmark har eksisteret siden 2016 og er drevet som en selvstændig virksomhed. Derfor følte de også, at de manglede en selvstændig identitet og retning, der lå udover det overordnede koncept, som de havde købt sig ind i.

Løsning

I samarbejde med INDKOM gik Rush Danmark derfor i gang med et større strategiprojekt. Fokus i forløbet lå på at skabe endnu bedre rammer for de besøgende, men også for medarbejderne. Med mange deltidsansatte var det nemlig en udfordring for Rush at skabe det rette miljø for medarbejderne, hvilket potentielt kunne gå ud over brugeroplevelsen. Derfor blev alle ansatte inddraget i en proces, hvor de fik lov til at sætte deres præg på den fremtidige retning og værdigrundlaget i virksomheden.

Resultat

Udover en klar strategi og handlingsplan for de kommende 3 år har forløbet givet Rush Danmark en klar vision, mission og fælles værdier. Det hjælper dem med at sikre, at hele teamet omkring trampolinparken trækker i samme retning. Internt har de derfor fået et fælles fundament, som gør det til en sjovere arbejdsplads. Det afspejler sig samtidig ud mod de besøgende, som har kunnet opleve et humørfyldt team af medarbejdere, der er fuldt fokuseret på at skabe gode oplevelser i trampolinparken.

Se den vision, mission og de værdier, der blev udarbejdet i projektet

Læs flere cases

Forretningsudvikling for Dental2000

Forretningsudvikling for Dental2000

Sammen med Dental2000 har vi blandet andet udviklet servicekonceptet. Læs casen og bliv klogere på, hvordan samarbejdet har skabt udvikling i virksomheden.

Forretningsudvikling for TMS Partner

Forretningsudvikling for TMS Partner

Sammen med TMS Partner har vi udviklet forretningsmodellen. Læs casen og bliv klogere på, hvordan samarbejdet har skabt rammerne for vækst og udvikling.

Strategiudvikling for Dagligvarehandlen

Strategiudvikling for Dagligvarehandlen

Læs casen om Dagligvarehandlen og bliv klogere på, hvordan arbejdet med en strategi i øjenhøjde kan være med til at gøre en forskel for alle medarbejdere og skabe fælles ejerskab og engagement i en organisation.